Órarend

ÓRAREND 

2023. szeptember 27-től érvényes: 

Páratlan hét: A hét
Páros hét: B hét

 

E-Kréta digitális napló

Elérhetőségeink

8400 Ajka, Bródy I.u.2.

Tel.,fax: 88/508-200

E-mail: titkar@ajkaiszik.hu

OM azonosító: 201 474

Igazgató: Németh Sándor

Adatvédelmi tisztviselő

Dr. Péntek Zoltán
Cím: 8400 Ajka, Bródy u. 2. Fsz. igazgatóhelyettesi iroda

és Instagram-on is:

Iskolai munkaterv

Az intézményegység munkaterve elérhető innen.

Kollégiumi szálláshely

Egyéneknek, csoportoknak kollégiumi szálláshelyet tudunk biztosítani.

Érdeklődni a 20/585-4575-ös telefonszámon lehet.

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa114
mod_vvisit_counterTegnap883
mod_vvisit_counterHeti1459
mod_vvisit_counterMúlt heti2621
mod_vvisit_counterHavi2396
mod_vvisit_counterMúlt havi8829
mod_vvisit_counterÖsszes1334773

Szakképzéseink

Szakképzéseinket bemutató letölthető anyagaink:

Címlap

Jövő évi tankönyvekkel kapcsolatos információk

A következő tanévre vonatkozó tankönyveket 2014. augusztus 26-án osztjuk 8 és 14 óra között.

További tankönyvekkel kapcsolatos információk....

Tisztelt Szülők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tavalyi évhez hasonlóan ebben az évben is díjbekérőt fognak kapni lakcímükre a rendelt tankönyvek árának kiegyenlítéséhez a Könyvtárellátó Nonprofit Kft.-től. Amennyiben lakcímükben változás történik, azt legkésőbb 2014. június 30-ig jelezzék iskolánk tankönyvfelelőse felé (telefon: 06-88/508200/133 mellék vagy e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), mert a díjbekérő a rendszerben az Önök által június 30-ig rögzített címre fog postai úton megérkezni.

Az iskola tankönyvfelelőse gyermekük tankönyvrendelését június 30-ig tudja módosítani, ezt követően erre nincs lehetőség.

Az iskolából a rendelés leadását követően kiiratkozó tanuló ne fizesse be a könyvek árát, illetve a pótvizsgára küldött diák várja meg vizsgája eredményét a befizetéssel. Az évismétlésre kényszerülő diákok számára a tanév elején szeptember 5-ig lesz lehetőség pótrendelésre.

A tankönyvek árának befizetési határideje augusztusban lesz. A könyvek átvétele csak a befizetésről/utalásról szóló igazolások bemutatásával lehetséges. Amennyiben valamely fizetős tanuló a nyár folyamán ingyen tankönyvre jogosulttá válik, kérjük, keresse meg ez esetben az iskola tankönyvfelelősét (e-mail, telefon) a további teendők egyeztetése végett, és a díjbekérőt ne fizesse be addig!

A tankönyvek árának kiegyenlítésére több lehetőség van:

-      készpénzzel a postahivatalokban (feladóvevényt őrizzék meg)

-      banki átutalással a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra (a közleményben a befizető azonosítót feltétlenül tüntessék fel; sikeres átutalás esetén a banki visszaigazolást nyomtassák ki)

-          utalvány formájában [Veszprém 1. posta; 8200 Veszprém Kossuth Lajos utca 19. illetve a veszprémi Kello Infopontban (Veszprém, Óváros tér 1. e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. )]

Amennyiben a Szülők szeretnének tankönyvet vásárolni, azt a webshop.kello.hu oldalon regisztrációt követően megtehetik. A webshopon június 30-ig leadott rendelések fognak tanévkezdésre a szülők által megadott címre megérkezni. (Lakcím, vagy Kello-Infopont)

Felhívjuk az ingyen tankönyvre jogosult diákok szüleinek figyelmét arra, hogy akkor lesz érvényes az ingyen tankönyv igénybevétele, amennyiben 2014. október 1-én is fenn fog állni a jogosultság!!

Tankönyvosztáskor a 3 v. több gyermeket nevelőktől kérjük a 2013. júliusi (augusztus elején megkapott) családi pótlékról szóló bankkivonatot v. „rózsaszín” csekket. A többi támogatott esetében csak akkor kérünk igazolást, ha a nyár folyamán lejár a már leadott igazolás (pl. rendszeres gyermekvédelmi támogatás) érvényessége. Az ingyen tankönyvesek számára az iskolai könyvtárból a tartós tankönyvek átadására a tanév első napjaiban kerül sor.

A tankönyvosztás pontos időpontjáról az iskola honlapján http://banki.ajkaiszik.hu/ és a főbejáratra kifüggesztett tájékoztatókból is értesülhetnek majd augusztus 20. után.

Köszönjük együttműködésüket, szép nyarat kívánunk!

Rendkívüli felvételi eljárás

Iskolánk rendkívüli felvételi eljárást indít az alábbi kódszámú ágazatokon:

0011    Általános Gimnázium

0016    Informatikai rendszer- és alkalmazás üzemeltető technikus


Jelentkezési határidő: folyamatos, de legkésőbb 2024. május 20.
Jelentkezési lap
letöltése

Felvételi tájékoztató

Felvételi tájékoztató 2024-25-ös tanévről:

Tájékoztató kiadvány letöltése itt.

 


Letölthető középiskolai felvételi naptár
forrás: VMKIK

Technikumi képzéseink

Jelentkezési lapok a 2023/2024-as tanév szakképzéseire

Technikus képzés szakirányú szakmai érettségi nélkül (2 éves):
- Pénzügyi-számviteli ügyintéző
- Logisztikai technikus

Jelentkezési lap

Technikus képzés szakirányú szakmai érettségivel (1 éves):

- Gépgyártástechnológiai technikus
- Mechatronikai technikus
- Logisztikai ügyintéző
- Műszaki informatikus
- Pénzügyi-számviteli ügyintéző

Ifjúságvédelem

Dr. Péntek Zoltán
fogadónap csütörtök 8-12 óra, vagy előzetes egyeztetés alapján.
Elérhetőség: pentekz75@gmail.com
Tel.: +36 20 562 2539

Szociális segítők

Bánki Intézményegységben működő iskolai szociális segítő iskolában tartózkodása a 2021-2022. tanévben

Kollár Melinda (péntekenként 8 - 14 óráig)

Elérhetősége: 20/281-6701

Bánki Donát Alapítvány

Számlaszám:

10200634-48110695-00000000

Adószám:

19261942-1-19

Kérjük támogassa adója

1%-val iskolánkat.

Letölthető nyomtatvány

Az alapítványról többet innen.

Természetbarát Egyesület

Find us on Facebook
Follow Us